Konsten att ta profilbilder

2012-09-07 21:13:19
Skulle igår göra ett tappert försök att ta en ny profilbild till facebook. Detta skall tydligen vara något alldeles otroligt svårt att utföra utan att få fram sina charmigaste sidor. Jag och Elin satt och funderade på detta igår... Det känns alltid som att folk bara tar fram kameran, vänder den mot sig och knäpper en perfekt ny profilbild som de kan använda. Själv hade jag 162 bilder att gå igenom för att hitta kanske två-tre stycken som jag kanske kunde tänka mig att använda. Antingen gör jag en ful min, ser bekymrad ut, rynkar pannan, har en slinga i håret som ligger fel eller ser bara allmänt ful ut. Har någon samma problem? Eller får man den där perfekta profilbilden direkt?
 

Kommentarer
Postat av: maddis

får alltid den perfekta direkt? :P haha ofta du inte får det? :P

2012-09-08 @ 12:05:54
URL: http://hhalleguttan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0