Black n' white

2012-09-04 00:41:00
 Jag har numera friskförklarat mig själv även om andra kanske inte har gjort det. Nu väntar jag bara på att få ta lite leverprover som visar att jag faktiskt mår bra och sen är jag fit for fight igen!
 
 
Hade tänkt mig ett bittert inlägg idag, men jag hade så trevligt sällskap under kvällens gång så nu skiter jag i det och tar ett extra bitterfitts-inlägg en annan dag istället!
 
Får bli två random svartvita bilder som legat och skräpat i photoshop i en hel evighet men som jag inte kommit mig för att fixa klart.

Kommentarer
Postat av: elin hallman

Du vill bara få supa igen.... gillar btw nedersta bilden mucho!

Svar: Klart som attan att det är därför jag vill bli frisk. Finns väl ingen annan bra anledning??Nämen man tackar! har jag under den senaste tiden nämnt hur snygg du är btw?
Susanna Wikström

2012-09-04 @ 08:41:25
URL: http://elinhallman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0