Våren är här på riktigt!

2012-03-31 00:55:07
Vädret är underbart största delen av dagarna. Solen skiner, fåglarna kvittrar och massa människor sitter på uteserveringar och fikar. Man kan till och med gå i bara t-shirt vissa dagar (och något nedtill för er som är helt jävla bombade och trodde att jag menade ENDAST t-shirt).
Just därför, och för att jag gillade dom, så har jag införskaffat två nya t-shirts! en från igår när jag var på Överby med systern och en från idag när jag på torp med systern och papi!
Två nya t-shirts från GinaTricot, en från igår och en från idag. En mascara, tre nya spetstrosor, varav bara två är med på bild eftersom jag använde ett par idag. Kändes inte så himla fräscht att ta kort på använda trosor faktiskt.

Kommentarer
Postat av: elin hallman

kunde du inte visat upp en bild på när du har på dig dem då? lite naket skadar väl ingen.....

2012-03-31 @ 14:30:19
URL: http://elinhallman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0