Blä.

2012-03-06 00:11:24
Har varit en sån där jävlig dag där man bara vill stanna i sängen och dra täcket över huvudet. Gick upp en och en halv timme tidigade än andra måndagar, hade skytte i 50 minuter och slutade vid klockan 10. Det var den mest meningslösa dagen jag varit med om. Och inte nog med det så var jag tröttare än tröttast och asförbannad direkt jag vaknade. Sen har det fortsatt såhär, det enda positiva var att körlektionen gick rätt bra. Men innan dess failade jag på ett körkortstest på körskolan med 2 poäng, känns sådäääär. Finns flera grejer som också varit asdåliga, men då blir det ett långt inlägg och jag vill sova.

Det har med andra ord varit en kass dag. Finns flera grejer som också varit asdåliga, men då blir det ett långt inlägg och jag vill sova.
Dock avslutades denna kassa dagen i gott sällskap med lilla Madde och Biggles! (var tvungen att vara lite positiv.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0