13 Mars

2012-03-13 00:00:00
Saker jag stör mig på denna aftonen:

1. Personer som leket vuxnare än vad de är, men samtidigt är omognare än de borde vara när det väl gäller.

2. Personer som tror att de är ascoola som får dricka och gå på krogen så de måste uppdatera facebook varje gång de ska ut. Helst med en bild där cidern syns i ena hörnet. Ascoolt.

3. Fett hår. Nu menar jag inte hår som är lite fett, för det kan vem som helst ha. Men hår som verkligen börjar klibba ihop sig och till och med antar en smutsgrå nyans, det är äckligt!

4. Att jag är så otroligt dålig på att plugga körkortsteori.

5. Att jag har massa skit i skolan som jag borde plugga men som jag antaligen inte ens har börjat med.

6. Personer som försöker leka viktiga och märkvärdiga.

7. Att körkort är så jääävla dyrt.

8. Att jag har matteprov imorgon och jag fattar ingenting. (Tror förövrigt att det är nästa vecka)

9. Backa runt hörn.

10. Att jag ska upp tidigt imorgon och helt klart kommer somna alldeles för sent ikväll.

Dumbledore muntrar upp mitt ack så tråkiga och bittra inlägg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0