Sluppit magsjukan iallafall!

2012-01-22 23:26:49
Dock har jag dragit på mig feber såhär på kvällskvisten. Känns fruktansvärt skönt att slippa magsjukan men nu fryser jag som en utter istället, kan inte påstå att det är så mysigt det heller.

Dock har dagen spenderats på olika resesidor på nätet för att hitta bästa hotell/strand/barer/pooler osv till en liten resa som planeras bli av i början av augusti. Jag, Maja och Johanna hade planer på att åka till Grekland i en vecka men eftersom vi inte är så insatta och därför inte hittade något ställe vi VERKLIGEN ville till, och som passade våra plånböcker, så tänkte vi om. Suttit och kikat på resor till Turkiet, Cypern, Grekland och Spanien. Just nu känns det dock som att det blir en resa till Magaluf men vem vet, vi kanske ändrar oss igen? Förhoppningsvis inte....
Liten kass bild, men tycker det ser heeeeeelt okej ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0