Samantha Jones/Maja/Majsan/Majsi

2012-01-05 01:45:42
Idag var det dags att hämta lilla Maja som jag tidigare sagt att mamma skulle köpa. Eller ja, hon heter Samantha Jones men kallas allmänt för Maja/Majsan. Kan ju erkänna att det är lite svårt att ha en hund hemma som heter samma som min bästa vän, men jag får vänja mig! Jag får hoppas att inte min söta vän kommer springandes när vi frågar hunden om hon vill ut och kissa!
Bilderna är sisådär kvalité på eftersom jag tog med mobilen idag då kameran låg i väskan utom räckhåll.
Den sista bilden är på de tre syskonen som var kvar i kullen, Mr Big, Carrie Bradshaw och Samantha Jones. Som sagt så fick vi med Samantha hem och gud vad jag är kär!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0