24 Januari

2012-01-24 23:53:00
Har varit otroligt vuxen idag och gått till körskolan och skrivit in mig. Nu gäller det att plugga teori som en idiot och köra som satan så jag kan få det där körkortet. Bokat in första lektionen också så vi får väl se hur det går!

Just nu sitter jag i t-shirt, tjocktröja och ziperall och jag fryser. Det är helt sjukt, jag fryser som satan! Jag har dock ingen feber så vet inte vad det kan vara, men jag mår inte direkt bra i övrigt heller. Har ont i bihålorna, snorar, ögonen rinner, jag har ont i huvudet över huvudtaget, jag är astrött och gud vet vad.
Så nu tänker jag lägga mig och sova en massa!
Pigg tjej.

Kommentarer
Postat av: elin hallman

Krya på dig sketonge, och fan för dig för att du inte kommer ikväll nu...



sv: Taaack! Blev rätt nöjd med ljuset ändå :)

2012-01-25 @ 13:28:28
URL: http://elinhallman.blogg.se/
Postat av: lina

AHME N OOOOFTAAAA ATT DU SKRIVER DET PÅP BLOGGENISTÄLLETF RÖATT SÄGA DET ITLL DEM ((IRL))

2012-01-25 @ 22:47:50
URL: http://linaffswiklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0