Ny hårfärg och trasig datorladdare.

2012-02-07 21:07:13
Jag slängde i en röd/svart toning i håret igår och tror faktiskt, än så länge, att jag är nöjd med den färgen som blev! Jag vet att folk stör sig lite på att jag färgar håret så ofta eller klipper och ändrar, men det är grej jag har för mig. Jag gillar inte att ha samma hårfärg eller frisyr för länge, därav anledningen till att jag klippte lugg för inte så länge sedan! Enda anledningen till att det övriga håret har fått vara ifred är för att det ska bli långt. Jag kan dock erkänna att jag velat klippa av allt vissa dagar och få tillbaka min korta rakade nacke, men än så länge har jag behärskat mig.
Undrar just vilken färg jag väljer att ha i håret när denna toningen gått ur?
Insåg precis hur blek jag är. Längtar till sommaren. Längtar till Magaluf. Längtar bort från vintern.

Jo juste, min dator har cirka 17% batteri kvar nu och min datorladdare har på något mystiskt sätt gått och dött.. Den funkade alldeles utmärkt för någon timme sedan, men inte längre.. Får se om det går att lösa detta imorgon på något sätt...

Kommentarer
Postat av: maja

fine du!

2012-02-07 @ 21:38:32
URL: http://majaks.blogg.se/
Postat av: Malin

SNYGGT!

2012-02-07 @ 22:10:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0