18 Februari

2012-02-18 00:37:11
Tröttheten har tagit över och jag är så tacksam över att lovet har anlänt så ni anar inte. Hade en lite photoshoot med systern i skolans studio idag. Med tanke på att vi knappt hade någon utrustning för den var spårlöst försvunnen, och stylisterna hade skitat ner och haft sig så att jag var lagom förbannad, så gick det rätt okej ändå! Ska försöka redigera bilderna i helgen, nu när jag ändå har batteri på datorn. Tack Malin för att jag får låna din laddare, du är guld värd ♥

Nu ska jag och grabbsen luta huvudet mot kudden och sova jättelänge. Nåde den som väcker mig imorgon.
Natthumor ♥

Kommentarer
Postat av: elin hallman

Haha älskar den bilden!



sv: Taack, Susanna :D får lära mig styla lite mer nu bara!

2012-02-19 @ 21:22:40
URL: http://elinhallman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0