1 Februari

2012-02-01 22:33:00
Tog en sväng till Överby med systern efter skolan idag. När vi spatserade runt där kikade vi in en snabbis på The Body Shop som relativt nyligen har öppnat där borta. Vi fick snabbt syn på de olika produkterna som de hade med chokladdoft och svag för choklad som jag är, så fick jag ju lukta på dem. Min söta vän Maja köpte något sådant för några dagar sedan och sa att det luktade jättegott så var ju tvungen att kolla om det stämde.
Luktade iallafall oerhört gott och en liten burk med Body Butter fick så snällt följa med mig hem! Antingen är detta en doft som är hur god som helst och som jag kommer använda jättemycket, eller så är det en som jag tröttnar på ganska snabbt. Vi får väl se hur det blir!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0