Magaluf, sjukdom och inget sommarlov kvar....

2012-08-20 18:34:00
Ett tag sedan sist! Har hunnit med en veckas vistelse i Spanien med Johanna och längtar tillbaka en hel del till det klara vattnet, den varma solen och till och med min illröda brända rumpa som jag fick stå ut med några dagar...
Hade det iallafall hur bra som helst om man bortser från att jag numera är jättesjuk i körtelfeber! Har funderat på att skära halsen av mig för att den gjort så ont men ja, förhoppningsvis börjar det bli bättre nu. Jag läntar efter det iallafall för över en veckas sjukdom med knappt något att varken äta eller dricka har fan inte varit kul.....
Imorgon börjar skolan igen och jag är inte taggad alls. Hade hellre legat hemma i soffan och kollat på One Tree Hill eller något annat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0