karma's only a bitch if you are.

2011-11-03 02:09:40
Tycker det är så kul med vissa människor. Man skall helt anpassa sig efter dem, hur man skall vara, vad man skall göra, när man skall göra det och speciellt vad man skall säga osv. Sjukt trött på att man ska göra precis som denne för att hålla den på bra humör. Har en sån där period där jag skiter i om folk blir sura på vad jag säger, på hur jag är eller om jag inte kan umgås. Jag bemöter folk på exakt samma sätt som de bemöter mig och på senaste tiden har jag varit en bitterfitta mot vissa. Undrar just varför? Utan att nämna ett enda namn vet jag att vissa kommer känna sig träffade. Ja, tänk då efter på varför jag beter mig som jag gör mot er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0