Mitt fredagsmys

2011-11-19 01:37:12
Ungefär såhär har min fredagskväll sett ut. Har suttit i några timmar, till och från, med hemtentan i samhällskunskap som skulle in idag. Sjukt tråkig och svår var den och nu har jag världens ångest för att den är så himla dåligt skriven så det är galet.
Efter att jag skickat in skiten lyckades min kära broder övertala mig att spela det nya Zelda-spelet som kom ut idag. I och med att jag aldrig spelat Zelda förut så tänkte jag försöka iallafall. Kan väl inte säga annat än att jag är helt awesome och kommer varva spelet innan någon hinner blinka.
Ostbågarna behöver man knappt säga något om. De uppe i köket i en öppen påse så att de ska bli sådär härligt sega tills imorgon kväll när jag vill äta dom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0