Dumlekakor

2011-05-09 18:45:00
Ska alldeles strax dra tummen ut ur röven och ställa mig och baka dumlekakor! Känns lite som att degen kommer vara mer populär än själva kakorna för den är verkligen helt awesome! Gjorde liknande kakor häromdagen fast med romerska bågar, problemet var att de romerska bågarna blev brända och äckliga så nu får det bli vanliga hederliga dumlekakor!

Jo juste, känner att det är dags för första doppet snart också! Det är hög tid eftersom jag badade i slutet av maj förra året, så jag får helt enkelt dra med mig någon inom en vecka eller något, frivilliga?

Kommentarer
Postat av: Johanna Markbrant

jag är frivillig jue!!!! :D

2011-05-10 @ 20:04:28
Postat av: maja

jag är också frivillig juuuu!!

2011-05-11 @ 16:58:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0