Cause you had a bad day

2011-03-28 22:31:28
Shit vad jag är trött, sleten, slutkörd och allt vad man nu kan komma tänka på! Somnade runt halv tre förra natten vilket resulterar i övertrötthet, skabbighet och en allmänt halvkass dag. Började asbra med teori på idrotten, därefter en liten fika i solen med brudsen och sen lite slappa lektioner. Efter skolan blev det Överby med systern där jag fick köpt blåa mjukisbyxor och ett nytt skissblock!
Men eftersom jag kände mig sisådär jätteskabbig och trött som blev det inte en så långvarig visit om man säger så. Halvdäckade i soffan/fåtöljen när jag kom hem och nu har jag ont i magen och huvudet.
Bilden är snodd från MADDÄÄÄ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0