Jag kommer aldrig...

2011-06-27 01:14:36
...NÅGONSIN IGEN KÖPA NÅGOT MILJÖVÄNLIGT! Köpte en ny nagellacksborttagning idag som råkade vara miljövänlig, det fick bli den då det var den enda de hade kvar. Så nyss när jag skulle ta av locket på den för att ta bort nagellacket så var hela locket fyllt med borttagning. Detta resulterar i att det hamnar på min DATOR!! Och nej, jag hade inte datorn i knät när jag använde borttagningen, den stod bredvid mig en bit ifrån för en gångs skull! Men ja, eftersom locket var fyllt så hamnade det som sagt på datorn. Så nu är datorn asful och matt på ena sidan framför tangentbordet..... Jag lyckas fan alltid med det som bör vara omöjligt! Såå, nu är jag asförbannad för burken kan ju fan inte vara helt jävla överfull så att det läcker ut!? Läckte till och med när jag stängt igen den. Åh, jag ÄLSKAR mitt liv...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0