Channing Tatum

2011-06-23 01:58:22
Tittade på Dear John häromdagen så jag har lite dille på Channing Tatum just nu. Men titta bara på honom, han är så himla fin! Tror jag måste sätta mig och titta på Step Up någon dag!

Var förresten på Torp en sväng idag och kollade synen så jag kan få börja övningsköra. Gick asbra så nu ska bara pappren skickas in så jag kommer ut på vägarna snarast!
Fick mig även ett nytt minneskort då mitt gamla på 16 Gb har dött. Såå nu har jag ett nytt på 32 Gb till lilla kameran, hur awesome?!

Nu: Sängen
Imorgon: Göteborg för femte gången på tio dagar!

Kommentarer
Postat av: fanny

Du glömde rumpbilden ;-)

2011-06-23 @ 11:55:31
URL: http://funniestfannys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0