Avfärgning

2011-06-24 19:00:55
Lyckades övertala mamma att göra en avfärgning på mig idag, och eftersom håret var helt svart så blev det blondt/gult i utväxten och brunt i resten. Hon la i en ljus toning också så nu är det liite jämnare i färgen, men inte helt bra. Nu får håret vila några dagar för det kommer nog förstöra min hårbotten om jag gör mer nu. Dock är det så svårt att få en riktigt bra färg efter avfärgning så ska nog tona över det med en annan brun färg snart. Håret skiftar nu i alla möjliga färger!
Nu ska jag slänga i en hårinpackning och jämna ut färgen ytterligare!

Tack lilla mamma för hjälpen!♥

Kommentarer
Postat av: maja

du blev en tigerkaka! hehehh. nej, men ja, fint blev det och finare blir det! du passar asbra i lite längre, plattad page förresten, som i sista bilden, skitsnyggt verkligen!

2011-06-24 @ 20:18:41
URL: http://stereosong.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0