14 Juni

2011-06-14 23:55:37
Tog en sväng ner till stan för att möta upp Stella och käka pizza tidigare idag. Vi mös runt lite på stan och senare kom systern och plockade upp mig för en liten tur till torp. Hittade jättefina nagellack men jag har lovat mig själv att jag ska behärska mig lite mer... Får köpa dom en annan dag!

Kvällen har i princip bestått av tv-tittande, fastnade vid Happy Feet och vilken fruktansvärt söt film det är! Jag är säkerligen jättetrög som inte har sett den än men vafan, jag är som jag är. Ska nu inta sängläge och kolla klart på No Strings Attached som jag började se igår! Imorgon ska jag även försöka få med mig systern till sommarstugan för lite sol och bad om nu vädret (och systern) tillåter!

Ida och Bells får stå för dagens bild!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0