Städat!

2011-07-05 01:12:56
Har faktiskt tillbringat kvällen i rummet och städat! För en gångs skull har jag ett soffbord, två soffor, ett skrivbord och till och med ett golv!(jag har fler möbler) Det är så jag blir helt imponerad när jag blickar ut över rummet som förövrigt ser väldigt tomt ut för tillfället.
Förhoppningsvis får jag framkallat lite bilder, ramat in lite och haft mig så jag får upp lite saker på väggarna snart. Då borde de inte se lika tomt ut sen! Men ja, anledningen till att jag städade (det finns alltid en anledning)  är att Lina kommer hit imorgon! Vi ska ta en tur i Göteborg med mina söta föräldrar och bland annat åka till Botaniska trädgården och Liseberg först!
Dock är jag en sån där torr person som aldrig åker något på Liseberg! Jag mår nästan illa av att bara titta på grejerna, så jag sätter mig helt enkelt inte i dom! Dock är hela min familj sådan så jag behöver inte känna mig utstött.

Nu ska jag sova (läs om en timme, tidigast). Vi hörs nog imorgon med lite bilder och annat från dagen!

Hezt?

Kommentarer
Postat av: fanny

Välkommen till Lisebergs-klubben sussy! Jag blir dock inte yr. eller det vet jag ju inte, men jag åker inte något - för jag vågar inte, hehe.

2011-07-05 @ 01:44:41
URL: http://funniestfannys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0