Förstår inte riktigt...

2011-07-15 01:02:44
Satte mig och tittade på Allsång på Skansen med lilla pappa i tisdags när jag kom hem. Något som jag inte riktigt förstår är den enorma hysterin som råder kring Veronica Maggio och Håkan Hellström. Har aldrig fattat grejen med Håkan Hellström och kopplat vad som är så fruktansvärt bra med honom... Folk tycker väl att jag är galen, men är han verkligen bra som alla vill få det att låta? Har faktiskt försökt lyssna på honom men jag fattar inte grejen.

Veronica Maggio kan jag dock förstå att folk tycker är bra, det gör till och med jag. Men jag förstår ändå inte vad som är bra med henne heller. Hennes låtar är bra, texterna också, men hur många låtar har inte det liksom? Vad är det som är så speciellt med just henne?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0