"Alltså, nog för att tjejer smakar orm va...

2011-07-07 01:08:51
...men karlar smakar inte precis småkakor de heller!"

Riktigt bra film måst jag säga! Är glatt överraskad då jag inte tycker att svenska filmer är så himla bra från början. Det är en väldigt oförutsägbar film så man kan förvänta sig några små överraskningar om man inte är fruktansvärt insatt i vad som kommer ske. Måste dock säga att Björn Gustavsson som bisexuell, konståkande hockeyspelare tog priset! Jag har nog inte skrattat så mycket på länge.
Och har man sett på maken, där har vi Timbuktu!

Kommentarer
Postat av: elin hallman

TIMBUKTUUU!!!! Jag måste se filmen :D

2011-07-07 @ 13:17:24
URL: http://elinhallman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0