19 Juli

2011-07-19 02:00:33
Äntligen fått tummen ur och tonat håret, tack mamma! Nu är det gula/orange/ljusbruna borta i iallafall några veckor. Det är mer mörkbrunt tror jag, har inte kollat efter så noga än...  Dock är jag osäker på om jag ska göra nåt annat med håret eller om jag skall låta det vara? Har haft lite funderingar på blonda slingor ett tag (säkert ett år) men är lite osäker på om det kommer bli snyggt eller inte. Jeje, vi får väl se helt enkelt! Allt jag vet är att mamma inte vill att jag ska färga håret svart igen. Jag ska försöka att låta bli, jag lovar!
Bilden är från i förmiddags, innan jag hade färgat. Som ni ser skiftar det i gult/rött/brunt osv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0