14 Juli

2011-07-14 01:40:42
Jag vet att min blogg är konstig som satan vid arkivet osv. men det är bara tillfälligt som tur är. Ska fixa det någon dag när jag orkar. Borde väl egentligen inte påbörja förändringar av bloggen när jag egentligen inte har lust, men nu har jag ingen större lust att ändra tillbaka.

Blev en liten sväng i Göteborg i tisdags med Maja som jag sa tidigare. Dock hoppade jag på fel buss från Lina så jag var i stan halv fem. Maja skulle inte komma förrän halv sex, så jag fick så snällt sitta och vänta! Fick köpt mig en finfint nagellack iallafall, så jag är nöjd!

Vi har båda klagat på att vi inte har några bilder på oss tillsammans. Nu har jag hur många som helst men nästan alla är bloggförbud på..Det är jobbigt att ta seriösa bilder helt enkelt.

Kommentarer
Postat av: Maja

HAHAHA alltså jag DÖR på de andra bilderna! Nästan så du skulle lägga upp ändå!

2011-07-14 @ 13:13:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0