Söndagsångest

2011-01-09 22:57:33
Sista dagen på lovet och jag har i princip inte gjort någonting! Fick för mig att börja städa rummet så att jag skulle glömma bort att vi börjar skolan imorgon men det lyckades visst inte så bra. Sure, ska bli awesome att träffa alla igen som man saknat över lovet, men jag orkar inte gå upp klockan sju imorgon. Och till råga på allt så har jag idrott första lektionen, helt underbart!

Har dock börjar räkna lite och det är bara sex veckor till sportlovet så nu längtar jag dit! Visst, jag går på det, enligt mig, bästa gymnasiet och jag trivs skitbra! Men jag har ingen som helst lust att gå upp tidigt på morgonen...

Får väl gå och lägga mig snart så ja iallafall är någorlunda utvilad. Yeah right, kommer somna vid halv tre inatt vilket jag gör i princip varje söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0