Nyklippt

2011-01-25 21:55:49
Efter att ha haft en av de mest onödiga skoldagarna på länge, så gick jag ner till mamma en sväng för att få håret klippt! Fick bli kortkort nacke och fortsatt page.

Imorgon ska jag lämna in söta macen på reparation. Han dör ju rätt som det är och sen har han tagit bort vissa av mina dokument, så det är tydligen något fel på hårddisken(?) eller något. Så jag och pappa tog en sväng till torp så jag fick mig en extern hårddisk på 2000 gb, nu kan jag lagra en väldans massa skit! Dock kan jag inte använda den till både Macen och till min Windows-dator, så jag måste lämna den till dataläraren imorgon så han får fixat det:D
Hej jag är trött och glad, då ser jag ut som en liten kines!

Kommentarer
Postat av: Linnea

Snyyyyyggggt bruden!

2011-01-26 @ 11:48:50
URL: http://linneaahlenius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0