I won't listen anyway

2011-01-07 23:54:00
Suttit och funderat lite såhär på kvällskvisten. Detta är bara den sammanställda faktan jag har, jag syftar inte på en specifik person utan bara allmänt!

Är sjukt trött på alla förståsigpåare som tror sig veta exakt allting och då idiotförklarar en fastän man inte har ett dugg fel! Allt detta som folk säger och tror att de vet bättre om ens liv än vad man själv gör! Detta är faktiskt ganska intressant när man vet hur jävla fel de faktiskt har. Man ska inte göra si eller så. Man ska inte äta efter den och den tiden för då blir man tjock, man ska inte baka sådär, man ska inte göra så med håret för det är helt åt helvete. Man ska inte ha smink på sig för då får man finnar, samma sak om man äter choklad. Man ska inte göra så med naglarna, inte duscha så ofta, inte sova med smink eller någonting för det är inte bra.

Men vem är det som det inte är bra för då? Mig eller den som säger det? Jag har inte märkt av någonting av detta överhuvudtaget, är det då mitt eller ert problem att jag gör som jag gör? Att jag får fett hår, att kakan inte blir bra, att naglarna skivar sig, att jag tappar mina ögonfransar och att jag får finnar i exakt hela ansiktet. Är det ditt problem? Nej, det är mitt och bara mitt problem så sluta tjata och säga emot.

Sure, de här grejerna orsakar kanske problem för er, men tro för fan på mig när jag säger att det inte är så för mig, alla är ju olika sägs det. Låt det då vara så och tvinga inte alla att göra exakt som ni själva hela tiden. Jag tycker det är äckligt när man inte duschar eller tvättar håret på tre dagar högst. Då luktar det sunkigt och börjar bli fett, men visst, det är inte så för alla. Iallafall inte enligt dem, men om de sett sig i spegeln kanske de hade sett att håret kanske behöver tvättas. Jag förstår inte grejen med torrschampoo, om man nu använder det är det väl för att håret är fett? Ja, men duscha då istället för att slänga i något som gör att håret rent ut sagt ser skitigt ut. Jag vill inte vara elak mot någon, det är mina åsikter och ni behöver inte bry er ett dugg! Men jag gör precis likadant, bryr mig inte om vad alla säger.

Nej, jag ska vara positiv nu! Göteborgstripp imorgon med bästa och sötaste Majsi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0