And he don't even know that you exist

2011-01-28 00:00:18

Jaa, skulle egentligen slutat vid halv fyra idag, men vi fck sisådär fyra inställda lektioner istället så jag slutade halv tio! Kändes väl lagom kul att komma till skolan för att sedan gå hem efter en timme, men ja, så kan det gå! Så istället blev det en tripp till Överby med syster. Fick köpt mig en jättesöt bh och lite borstar till ögonskuggorna.

Därefter har vi grejat på vinden och jag har fått tummen ur att använda crosstrainern som införskaffades tidigare i veckan! Kan ju bara säga att man är gött trött efter 30 minuter på den!

Så nu ska jag lägga mig till rätta i sängen och sova så gott så gott i sisådär sju timmar.


Shelter är namnet på en film som jag såg häromnatten. Verkligen en sevärd film. Den är fin, gullig och bara allmänt ååh! Helt klart en film som jag kommer kolla på flera gånger om! Och alla homofober kan väl bara ta och stoppa upp något där solen inte lyser!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0