Almost friday!

2011-01-20 23:41:15
Så himla underbart att skolveckan snart är slut så jag kan sova ut i två dagar! Slutar vid tjugo i elva imorgon så någon gång efter det ska jag nog baka med syster! Muffins och cupcakes står nog på schemat om vi inte hinner ändra oss till något heeelt annat.

Fick förövrigt lämna in min söta lilla Mac idag. Den har stängt av sig, slängt upp rutor där det står att den måste startas om och bara varit allmänt jävlig! Så nu hoppas jag att dataläraren har fixat felet för jag ska hämta den imorgon.

Nu får det nog bli sängen, är sjukt trött och jag sov cirka 5 timmar förra natten, så puss och godnatt!
Langar goe bilden!

Kommentarer
Postat av: Maja

aaaaaaaw, vad små vi såg ut?!? det värsta är väl att det säkert var i våras eller nåt.... haha. :( puss på diiiig

2011-01-21 @ 18:59:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0