06.12

2011-01-13 07:48:27
Var den helt underbara tiden som jag vaknade av att jag mådde illa, hade mensvärk, ont i huvudet, frös och mådde allmänt skit! Så därefter har jag varit ute på en liten promenad med syster(vilket tro det eller ej, hjälpte liiiite). Brukar inte hjälpa för jag har oftast ont ända ner i benen. Och nu när jag sitter ner börjar jag må sämre igen, så jag ska nog ta mig an att plocka ner julgranen såhär klockan tio i åtta på morgonen!

Sen kan jag ju säga att jag inte somnade förrän runt två heller. För grannarna över mig gick ner i tvättstugan (tre meter från mitt rum) och satte igång en maskin med tvätt vid klockan halv ett. För jag vet, man kan inte vänta tills morgonen när folk är vakna utan man tar det mitt i jävla natten, mhmmmm!

Nej nu måste jag resa mig annars börjar jag väl må illa igen.

Kommentarer
Postat av: elin hallman

sv: Haha fuck you och dina fingrar ;D

2011-01-13 @ 11:03:43
URL: http://elinhallman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0