Don't wanna be an american idiot

2011-02-08 11:40:29

Sitter och har datakunskap, verkligen jättekul när jag inte ens har en Mac så jag kan göra det som alla andra gör! Snart blir det lunch och därefter media i två timmar. Får nog hem och sova några timmar sen för fyfan vad jag är trött!

Någon som vet om Green Day kommer till Sverige i år btw? Känns så jävla surt att jag inte kunde gå förra året och jagvilljagvilljagvilljagvill verkligen gå! Så madde sitter bredvid mig och är en riktig pain in the ass eftersom hon var där förra året....Ooooch nu vill jag på Linkin Park också eftersom jag såg att dom ska hit i juni, kul! Nejmen, ska försöka tjata mig till att få gå på Green Day om de kommer i år!(vilket de säkerligen inte gör, men jag kan väl få hoppas)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0