Rosa mysbyxor

2011-02-24 00:37:33
Kände att jag bara måste dela med mig av en bild, älskar typ byxorna!

Har förresten haft en riktigt mysig dag med Johanna och Maja! Först blev det en liten fika på Espressohouse, därefter kikade vi runt lite på stan och sedan åt vi lunch på Leijas! Därav en av anledningarna till att jag varit dålig på att blogga!

Tänkte även ta och måla om mitt lilla (ehe) rum inom en snar framtid. Just nu går det i mörklila, ljuslila, ljusrosa och choskrosa. Så jag tänkte mer i banorna rosa, beige och grå! Det jobbiga med hela grejen är att jag är jättedålig på att bestämma mig för färger.. Sitter därför här med massa färgprover och försöker bestämma mig för några, vilket inte går så himla bra..

Kommentarer
Postat av: maja

det var ju typ de bilderna som du inte sa nåt om?!?!? :( bajs på dig

2011-02-24 @ 14:05:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0