Plugg?

2011-02-24 19:19:48
Sitter här framför tv:n och borde egentligen plugga. Eftersom min mattelärare tyckte att det var bra att ge mig ig-varning för att jag inte gjort en statistikuppgift som skulle vart inne vecka två-.- Men jag skulle gjort en annan uppgift sa hon eftersom båda var sjuka i min grupp och inte kunde göra den vanliga. Sen visade det sig att jag skulle göra uppgiften, men då skulle min dator in på reparation. Alltså får jag ig-varning eftersom jag inte kunnat öppna dokumentet där uppgiften står! Söt lärare <3

Ikväll blir det troligen hem till mikka och sova där eftersom hon inte vill sova helt ensam i huset. Så vi kanske hörs sen!

Puss

Kommentarer
Postat av: Maja

Skulle också plugga.... Har massa. Orkar inte. :(

2011-02-25 @ 10:43:16
URL: http://stereosong.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0