If you never try, you'll never know

2011-02-23 00:39:58
Vart ju som sagt och klippte mig nere hos mamma idag! Blev nöjd med resultatet och hoppas bara att det inte tar för lång tid att fixa med på skoldagar. Kommer ändå inte ha tid att få det att ligga precis som jag vill!

När min söta syster kom hem förut från jobbet hade hon en liten present till mig. Ett par illrosa mjukisbyxor från Teamsportia, säkerligen många som sett dom redan i affären eller på stan. Men jättesöta var dom och jag tackar så hemskt mycket!  Ska försöka ta en bild på dom imorgon när kameran laddat klart.

Får nog snart bli sängen för mig, ska visst upp tidigt för att ta en liten fika med Maja och Johanna och sen kanske kika lite på bokrean som börjar imorgon! Får helt enkelt hoppas att jag kan dra mig ur sängen i tid.

Därmed blir det godnatt för mig!
Inte så himla stor skillnad från innan, men det känns att det mycket kortare i nacken och även en del fram!

Kommentarer
Postat av: maja

sötiz

2011-02-23 @ 15:57:28
URL: http://stereosong.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0