Han som saade han var det

2011-02-19 21:21:38
Jävla tur att Eric Saade gick vidare, annars lär det väl inte bli något av hela melodifestivaltjafset i år! I princip alla låtar jag har hört som gått vidare suger? bra låt och grymt snygg kille på det! Hade inte alls sagt nej till att vara i Mollys skor och få ha den killen för mig själv om man säger så!

Edit; Ja, jag vet att texten är ganska så väldigt ful,'I will be popular' liksom? Men den går säkert hem ändå, skulle faktiskt inte förvåna mig!

Kommentarer
Postat av: maja

men texten.. "i will be popular"?! på riktigt??!?!??!

2011-02-20 @ 00:18:54
Postat av: Linnea

låter sög lille vän. han o molly har la gjort slut för längesen? men söt e han!

2011-02-20 @ 13:56:45
URL: http://linneaahlenius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0