Friluftsdag

2011-02-28 22:04:13
Faktiskt varit en helt okej dag! Skulle ha friluftsdag och vi som inte valde att åka till hovfjället fick spela volleyboll i gympasalen. Mitt lag vann en match av fyra... men jävlar vad vi vann den, det blev 45-15 till oss:D

Får nog sätta mig och kika på färg nu dock, vi ska tydligen upp och köpa det imorgon... Och jag har fortfarande ingen aning om vilken jag vill ha.... Dock vill jag ha en text på väggen också, eller en bild och en text kanske, hm. Om det blir en bild kanske jag tar den tatueringen som jag visade här nere, den med maskrosen och svalorna och förstorar en aning!
Nu är bara frågan vad jag ska ha för text? Den vanliga Carpe Diem känns väldigt tråkig, så jag får väl helt enkelt sitta och leta citat från nätet eller något! Ge gärna förslag:D

Nu ska jag än en gång återgå till matten som jag reda påbörjat tre gånger! Men eftersom datorn är som den är så har den stängt av sig och inte sparat arbetet...Tredje eller kanske fjärde gången gillt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0