20 februari

2011-02-20 17:32:09
Känner att rubriken säger ungefär hur kreativ och påhittig jag är idag! Har iallafall följt ohyran till tåget, käkat pizza och nu blir det bara att göra i princip ingenting resten av kvällen. Kanske skulle försöka leta upp min mascara som är spårlöst försvunnen förresten, den hopade iväg nånstans på golvet igår och har inte synts till sen dess..hm..

Kollade förresten på Gaygalan igår som gick efter melodifestivalen. Måste säga att jag hade hellre sett typ två-tre timmar av det istället för att melodifstivalen skulle sändas. Den var faktiskt riktigt bra med mysigt och roligt folk, samt tycker jag att det är kul att det finns en gala för homosexuella i Sverige. Inte precis alla länder som har det om man säger så!

Nu får jag nog leta reda på mascaran!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0