GOD JUL!

2011-12-24 23:43:34
Vill först och främst önska er alla en riktigt god jul, eller rättare sagt, hoppas jag att ni haft en riktigt god jul! Det har iallafall jag haft! Först blev det ett besök hos min underbart söta och dementa lilla mormor, sedan hem och göra iordning maten för att sedan slå sig ner och äta. Jag har även för första gången på fler år sett klart på hela Kalle Anka! Fick riktigt fina saker i julklapp och jag tror och hoppas att de andra här hemma känner detsamma!

Här kommer lite bilder från dagen!
Den sista bilden är bara ett tecken på hur bra humorn är hemma hos familjen Wikström & Ferm!♥
Och jag kommer lägga upp fler bilder senare, älskar julen så har tagit massa bilder under dagen! Ni får stå ut helt enkelt!

Kommentarer
Postat av: maja

såklart bubbissss!! <3<3<3

2011-12-25 @ 18:17:48
URL: http://majaks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0