Det var inte igår det!

2011-12-27 23:48:00
Ojoj, satt och kollade igenom min gamla bilddagbok och snackade med maja samtidigt förut. Kan inte säga annat än att flera av bilderna vi hittade gjorde hela vår dag. Tänkte därför passa visa hur mycket jag ändrats genom åren!  Några av dessa är nog tre-fyra år, så det är inte så hemskt ändå. Bilder från innan dess är endast för privat bruk med tanke på hur mitt stackars hår såg ut </3

Var för övrigt i Göteborg med Maja idag men hittade typ ingenting eftersom utbudet var så oerhört tråkigt. Vi tog oss dock till Myrorna efter många om och men för vi har hört att det finns så himla mycket roliga/finga/billiga grejer där. Vi gick sammanlagt fyra kilometer och vilken besvikelse det var. Det fanns absolut ingenting roligt därinne, men med mitt söta sällskap så överlevde jag ändå!

Haha, orkar inte göra ett bra kollage. Jag är sjukt trött och borde sova för länge sedan med tanke på att klockan egentligen är massor.

Kommentarer
Postat av: elin hallman

Wow, den svartvita lite mer "retro"-aktiga bilden - snyggt :D

2011-12-28 @ 20:14:42
URL: http://elinhallman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0