17 december

2011-12-17 23:45:26
Idag har jag tagit en tripp upp ovanför Åmål med mor och far för att hämta Persson som varit och blivit parad. När vi var där uppe blev jag så otroligt förälskad i en hund, en tjock tricolorhane som verkligen var väääärldens mysigaste och socialaste. Ångrar nu att jag inte snodde med honom hem... Tror inte att hon hade märkt något!

Nu är jag så otroligt trött dock och jag borde väl egentligen gå och lägga mig eftersom jag ska upp rätt tidigt imorgon med. Dä bär det av någon helt annanstans, kommer inte ihåg vart, för att kika på valp som mamma nog ska köpa. Känner att jag kommer bli helt valpsjuk för de är ju så himla söta, goa och mjuka så det är inte sant!

Ska även hinna med lite plugg under denna helgen men vi får väl se hur det blir med detta.... Först och främst ska jag fixa till mina fula naglar!
Undrar just vad det är för vinter vi har när det börjat blomma på buskarna nere i parken....

Kommentarer
Postat av: LINA FOER FAN

varför ser jag inget hyllningsinlägg tillägnat mig asså vaavavavava varför

2011-12-19 @ 17:18:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0