14 December

2011-12-15 00:58:59
Sov cirka 4 timmar förra natten eftersom jag hade så ont i huvudet igår och därför sov till klockan 13.15. Jag har dock lyckats hålla mig vaken hela dagen då vi riggat för treornas julkonsert som de skulle ha ikväll. Alla var sjukt duktiga som vanligt och det är lika kul varje gång att se vad de har att framföra.
Jag kom hem runt sju och nu är jag trött som aset. Det är tur att jag har sovmorgon imorgon och att jullovet är nära, annars tror jag att jag stupar av trötthet snart!
Jo förresten! Ni som bor i Uddevalla eller strax i närheten kanske är lite sugna på att gå på bio nu på torsdag eller kanske någon onsdag efter jullovet? Då tycker jag att ni ska gå in och gilla Onsdagsbio på Frideborg och framförallt komma på bio!
Detta är en bio som min klass anordnar för att samla pengar till en eventuell klassresa. Priset per biljett är endast 20 kronor och det finns både godis och dricka att köpa till ett rimligt pris.
Nu på Torsdag (15/12) visar vi A Christmas Carol!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0