Träsktroll?

2011-04-18 01:16:24
Har äntligen fått tummen ur att fortsätta med målandet av mitt rum idag! Den färgen som jag valde skulle vara halvt mörkbeige/lite gråaktig, men när jag målade på den såg den träskgrön ut... Fick smått panik, för det är fan inte snyggt med träskgrönt på väggarna, titta bara på Shrek! Fatta hur lättad jag blev när jag gick ner fyra timmar senare och såg att den är grå/brun och inte grön! Ska fortsätta imorgon och kanske försöka få klart hela rummet innan lovet är slut!

Btw, ni som inte sett att jag gjort om på bloggen får uppdatera sidan så borde det synas! Dock är headern tillfällig och jag är inte helt klar än. Men jag tänkte få lite sömn nu så jag ska försöka fortsätta imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0