"Hello spider. stay spider. squish spider. dead spider"

2011-04-11 23:57:00
Skulle nyss gå ut på min söta lilla toalett alldeles utanför mitt rum, dock öppnar jag dörren och en asstor spindelhoppar fram (ja, mina spindlar hoppar, de är fan dresserade). Jag lovar, han var minst 3 meter mellan ögonen! Jag hatar spindlar, det är verkligen bland de värsta och äckligaste jag vet. Så jag ringde upp till mamma för att hon skulle komma ner och ta bort den men nää, hon ville sova så jag fick ta saken i egna händer. Med hårsprayen i högsta hugg gick jag ut och dränkte honom och avslutade sedan det hela med att mosa honom med pappas vattenpass!

Dagen är räddad och nu kan jag gå ut på toa utan att bli påhoppad av gigantiska spindlar som lätt skulle kunna käka upp en elefant!

Kommentarer
Postat av: Linnea

DET ÄR DITT JÄVLA FEL ATT DET REGNADE IDAG!!!!!!!

2011-04-12 @ 20:12:59
URL: http://linneaahlenius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0