För stora besparingar

2011-04-29 00:04:00
Eftersom min huvudvärk kröp fram tills imorse så fick jag stannat hemma från skolan. Fyfan, är så sjukt trött på den, förhoppningsvis blir det bättre när jag slutat med p-pillren, kan hända att jag har överskott på hormoner eller nåt..
Dock fick jag dra mig till skolan för ett utvecklingssamtal, där läraren faktiskt kom i tid jämfört med de två andra gångerna. Fick veta att jag faktiskt sköter mig i skolan(surprise) och har ganska bra betyg(som jag vill förbättra). Så jag är faktiskt nöjd!

Igår blev det Överby med systrarna där jag fick köpt jättesöta ankelsockar och en liten spargris till mamma vid namn Nils.
Som ni ser är han mindre än min systers Iphone, därför får han användas till extra stora besparingar så som två tiokronor eller något liknande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0