Carry on smiling and the world will smile with you.

2011-04-15 21:49:49
Hade ju som sagt utställning idag som verkligen gick mycket bättre än förväntat! Fick sålt några bilder, varav två var mina ehe! Och shit vad glad jag blev när någon faktiskt ville ha min bild, kändes awesome! Sen fick vi massa beröm av lärare, rektor, nån fotograf som var inne och flera elever, kändes verkligen skitkul att så många gillade våra bilder och det vi gjort! Rektorn ansåg att det var det bästa fotona han sett som hade gjorts av några ettor, så det är väl bara positivt?;D

Nu är jag dock astrött efter att ha hållt igång hela dagen igår och sen hela dagen idag, så jag ska nog bara inta soffläge resten av kvällen och därefter gå och lägga mig!
En av bilderna jag hade på utställningen!

Glömde jag förresten påpeka att jag har lov nu?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0