My heart stops when you look at me

2010-11-10 00:26:40
Jag antar att i princip alla kan intyga  att det är gaaanska mycket snö ute så jag bara upprepar det en gång för alla: Det är så inihelvetes jävla mycket snö ute så jag kommer säkert  vara insnöad imorgon!
Så eftersom det snöade så himla mycket så fick jag lurat med mig mami och papi till torp så att jag fick mig en varm och gosig vinterjacka! Alltså ska nog till och med jag lyckas överleva den nya istiden!

Och för er som säkert är skitintresserade: Jag har inga hål i tänderna alls! Så jag är skitglad:D

Nejmen, snart blir det sängen så jag är lite lagom utvilad när jag stiger upp klockan halv elva imorgon;D Tack Marcus för den älskvärda sovmorgonen<3

Puss
SNÖ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0