Idol

2010-11-05 20:08:58
Sitter här framför tv:n och kikar på Idol och kämpar lite för att hålla ögonen öppna ordentligt. Masade mig upp halv nio imorse och åkte med fadern ner till göteborg då han skulle skjutsa min farmor och hennes syster. Blev bara en liten sväng sådär och sen hem. Jag var dock så jävla trött så att jag inte kommer ihåg att vi åkte igenom ljungskile, jag sov tydligen fick jag höra av pappa.
Dock var jag inte trött när jag kom hem så jag ställde mig och bakade bröd och lite så!

Nu blir det Idol för hela slanten och imorgon blir det lite sleepover hos das Majababe!

Puss

Kommentarer
Postat av: majsanbajsan

mysiiiiiiiiiiiiiiiiiiiipysssssssssiiiiiiiiiiii!

2010-11-06 @ 01:14:26
URL: http://stereosong.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0