Gymmet

2010-11-11 20:43:56
Blev gymmet med lilla Maja efter skolan idag och jävlar vad biff vi ska bli! Har två veckor gratis för att prova på så imorgon ska jag tillbaka med Madde och Stella efter skolan när vi ändå slutar så tidigt:) Passade även på att sola en stund idag så nu slutar jag nog snart tycka att jag är blek! Nu sitter jag här med mami och kikar på tv medans vi väntar på att criminal minds ska börja;D Jag ärså himla glad att det är fredag imorgon så det är inte sant! Ska bli helt underbart att sova ut i två dagar! Har för övrigt funderingar på att börja läsa spanska i skolan men det negativa är att jag slutar kvart över fyra istället för halv.. Får väl hoppas att det är värt det om jag nu får läsa det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0