Göteborg/Ikea/hemma

2010-11-03 00:54:29
Den här underbara, soliga, varma dagen (sarkasmen flödar som aldrig förr) tog jag och Lina en liten sväng till Göteborg då hon skulle kika efter lite grejer på Monki. Tog oss tomhänta ifrån butiken och sen bar det av mot Ikea med mami och papi! Fick mig fyra hyllor, ett soffbord, en lampa och lite annat smått och gott som jag och pappa roat oss med att sätta ihop. Så nu ser mitt rum ut som ett helvete! Ska nog försöka städa det imorgon samt langa bilder på hur det blev:D

Ska nog dra mig mot äsngen alldeles strax, mensvärken håller på att göra mig galen. Ska försöka få något annat för det, värktabletter och sånt funkar då fan inte så nu får det snart hända något!


Puss
Bild på mig och megasöta Fanny från Stellas födelsedagsfest i fredags! Eftersom det var halloween så skulle man klä ut sig. Jag var typ... kanin?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0